IT-Säkerhet

Beredskap

Aktiv IT Partner erbjuder nu en tilläggstjänst där kunder kan få tillgång till support kvällar och helger!

Få hjälp även utanför kontorstid och helger!

Sedan tidigare så kan alla våra kunder nå vår helpdesk som är bemannad 7-17 – Men nu lanserar vi möjligheten att få hjälp även utanför kontorstid och helger!

Många av våra kunder har verksamheter som inte slutar vid 17:00, utan behöver kunna nå IT-Support och säkerställa driften även kvällstid och helger.

Utökade supporttider

07:00-24:00

Vardagar

09:00-24:00

Helger

Genom denna tjänst så kommer ni kunna nå support som är i tjänst 7-24 vardagar och 9-24 under helger. Allt för att säkerställa att ni har den support ni behöver kring era IT-System. Så vare sig ni har kontorsverksamhet, butiker, producerande verksamhet eller något helt annat – vi finns där för Er!

För mer information om denna tjänst, ta kontakt med den kontaktperson ni har på Aktiv IT

Aktiv IT Partner Nordic AB

Fallebergsvägen 29, 671 34 Arvika
Tel: 0570-120 40

Karlstadskontoret

Säterivägen 7, 653 41 Karlstad
Tel: 054-12 02 00

Årjängskontoret

Kvarnåsgatan 5, 672 30 Årjäng
Tel: 0573-15 28 90

Säfflekontoret

Åmålsvägen 13, 661 32 Säffle
Tel: 0533-68 44 11

Kom igång med tjänsten

Vi hjälper dig gärna med att komma igång med tjänsten.
Kontakta en av våra medarbetare nedan, eller fyll i formuläret, så återkommer vi till dig direkt.

Marcus Rask

Sälj och Marknadschef

Mathias Engelbrektsson

Inköpsansvarig/Säljare IT

Andreas Isaksson

Säljare IT

Anthon Bäckström

Säljare IT

Relaterade Tjänster

Aktiv IT:s support är vår stolthet. Målsättningen är tydlig, vi ska tillhandahålla Nordens bästa support och servicedesk.
TryggA-IT innebär att vi jobbar förebyggande, och säkerställer så inte de traditionella problemställningarna uppstår i er IT-miljö. Tryggt och säkert!
Med våra marknadsledande, högpresterande och skalbara infrastrukturtjänster i molnet tillsammans med vår fibertjänst skapar vi vår unika tjänst Närmoln